måndag

Måndagar har alltid varit ett steg för att ännu en gång förverkliga sina drömmar. Måndagar ger en, en chans för att ännu en gång försöka.

Måndagar är ibland riktigt krävande. Måndagar vill man ibland bara slippa.


Men inte idag.

Ett stukat finger och lite skavanker mellan fingrarna var det enda jag till min belåtenhet hittade som dagens handbollsträning förorsakat. Vår första handbollsträning.. Men jag kan berätta för er att den gick bra faktiskt och vi kommer absolut köra vidare. Imorgon kommer vi stå där igen, och kanske nästa vecka ..

Innebandyn, för er som undrar, kommer vi även den fortsätta på. Så det kommer bli lite att göra! Men sådant gillar vi.. Och eftersom jag idag utbringade (?) en skål för att jag och Frida ska starta vårat nya liv med goda matvanor och en sömn som kommer betydda gott för oss båda. Vi måste förändra, som alltid..
Ni får följa detta hur det kommer gå! heheh


Kommentarer
Postat av: lisa!

åh, vad jag hade velat se det! ska nog hoppa in på någon träning o visa er hur det egentligen går till när man spelar handboll ;)

2008-03-18 @ 10:47:06
Postat av: aa

pinsamt !

2008-03-19 @ 21:08:20
Postat av: Julia

hahaha, asså jag dör det här var det roligaste jag hört.. hoppas vi möts någon gång frida, då ska jag mangla ner dig så du inte har ett ben i kroppen som sitter rätt :D skoja!

2008-03-27 @ 16:05:03
Postat av: Frida

om det var det roligaste du hört, då ska du se oss spela.. ;)

2008-03-27 @ 20:31:27
URL: http://hjarterkung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0