vecka 4

Magsmärta. Denna sorts magsmärta som ingen jävla man på jorden kan säga något om. Och med det inviger jag denna vecka. Somnade nästan på sista lektionen idag och Claudia ångrade sig genast för att hon hade sagt till mamma på utvecklingssamtalet att jag var "little miss sunshine"
Man kan inte alltid vara på topp..

Den här veckan är inte lik någon annan vecka. Nejnej. Jag och Nathalie har bokat in ett biobesök på torsdag för att förgylla vardagen. På lördag ska jag på kalas hem till Louise innan jag ska spela match på kvällen. Jag har ett arbete som jag skulle lämnat in idag, och jag har hela femtio minuter på mig att bli klar. Yeah! Helt olik dem andra veckorna. Hejsvejs, nu ska jag skjuta mig själv...typ.

image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0