Obicka Hobicka

Senaste update:
...Nathalie och jag pratade igår i fem timmar med varandra i telefon

...
Pappa vill köpa en röd kaffebryggare och en röd brödrost från Obicka Hobicka (nej, det är OBH Nordica jag menar och det gjorde pappa också när han helt allvarligt säger Obicka Hobicka. Jag skrattade hela kvällen åt det)

...
Louise och jag var på bio och såg Michael Clayton. Popcornen var goda och sällskapet trevligt, vilket ger filmen ett toppbetyg

...Skolan börjar på torsdag, det gör mig ganska deprimerad

...Jag gillar nya år. En ny start där man kan börja om från början och tänka efter hur man egentligen vill ha det

...Jag och Nathalie Andersson åker till Sälen nästa vecka

...Mitt nya favorit plagg på fötterna säger det mesta om mig. "Lööve it", som vissa personer skulle säga..

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0