Nyårsafton, och nytt år.

Vi började med att äta mat hemma hos Frida. Med väldigt god mat och trevligt sällskap ville man aldrig slita sig därifrån. Men.. Vi skulle som planerat vara hemma hos Max, med David och co, skulle även få träffa min barndomsvän Alexandra som var där. Så vi blev tvungna att lämna sällskapet. 
Men som vanligt blir det inte riktigt som man tänkt sig och planerat. Vi hade inte riktigt uppfattat vart Max bodde och vi trodde inte att det var fullt så komplicerat att ta sig hem som det var, så våra planer blev ändrade efter en missad buss. För att tillägga så försökte vi även få tag på en taxi, som var helt omöjligt, och att fira tolvslaget på bussen kändes sådär.
Istället drog vi på en annan fest i Trollbäcken. Till min förvåning var det min mammas ex barn som ställde till med fest, så det var trevligt att träffa både dom och honom.

Kvällen avslutades tillslut hemma hos mig. Du är så söt Frida, till och med när vi sover...

image55
Som vanligt.. Viskandes



image56

Frida flyr..


image57

Kommentarer
Postat av: emma

möt mig utanför donken klockan 12 :)

2008-01-02 @ 23:03:02
URL: http://knoey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0