kussi

hallå därute..

sitter just nu och gömmer mig under täcket. jag säger bara; gå inte ut!!

som ni kanske har märkt så har jag inte visat mig här på ett tag. men.. det är såhär, att jag har haft en bloggpaus! :) (javisst, jag med....) och jag kunde fakitkskt hålla mig i fyra eller fem dagar. men nu är jag tillbaka. så nu kommer jag sprätta ut information igen! 

1. Rykten sprider sig SÅ fort och blir SÅ stora.. Ibland älskar jag att öppna munnen bara för att se hur fort löpelden tar sig fram.. Senaste gången talar vi om säkerligen 2 dagar. Oops.

2. Jag och Frida.. har.. öhm.. satt oss i skiten.. Eller kanske paradiset. Jag tror iallafall att det kommer bli grymt kul om det blir som vi tänkt oss.  

3. Slagskott är inte riktigt min grej. Okej, att bollen lyfter under vanliga omständigheter.. Men under press? Nope..

4. Att jag har världens underbaraste sångröst har väl inte undgått någon? Men när folk börjar ge mig komplimanger så blir jag lite generad faktistk, jag behöver ju inte all den uppmärksamheten.. hiih så bra är jag inte..*generad*

5. Jag efterlyser ett par örhängen som jag skulle vilja ha tillbaka! Du kan ju ta fram dom ur ditt gömställe nu.. Annars åker lusis fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0