den där helgen

Haha eftersom ni bara blir fler och fler som läser kanske man ska dra till med någonting smaskigt att säga här och nu. Någonting att sticka i näsan på någon, eller något man köra upp i ansiktet på en annan. Tyvärr är jag ingen person som snackar vitt och brett om andra, mina kära läsare, så det kommer inte hända.

Däremot driva om mig själv kan jag, och det är jag världsmästare i. Att snacka skit om sig själv är det bästa som finns, eftersom det är så jvla onödigt att göra det om andra. Så mer ego-skitsnack till folket!



Helg imorgon mina fiender!
Fredag:
Innebandyn i skolan är onödig eftersom jag och Frida inte får vara med och spela DM med Nacka Walthers. (det är där vi tillbringar våra fredagar eftersom vi bara är två innebandy tjejer i haninge, känns lite way stramt att köra på bara två..) Så istället ska jag till älsklings centrum först och handla lite färska saker. Sen ska jag på Daniellas akademi träning. Efter det har jag träning själv.  

Lördag:
Matchstart 10.00. På. Ingarö.
Samling:08:30
Jag kommer skjuta någon den morgonen.
Efter det ska jag träffa Daniella, för att sedan kanske tillbringa min lördag med Linnea.

Kom ihåg! Ibland kanske allt är mitt fel varför ni inte lyckas i veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0