dans

Helgen blev precis som planerat, sönderstressad! Låg sedan på söndagen helt utslagen och funderade på vilken förklaring jag skulle ha på måndagens sjukanmälan.
Däremot har den varit sjukt rolig. Hade match på morgonen, för att sedan åka och kolla på Handens match med Carro. Där mötte jag även upp Daniella och hennes tjejer.
På kvällen åkte jag hem till Linnea, för att bjuda upp till dans med henne och Linn. Fick en glass också! Efter det gick vi hem till Adde som fyllt 18. Där fanns de flesta på plats och kvällens bästa må jag ändå utbringa till Hampus som bjöd in sig själv (?) till grannens jacuzzibad. Detta resulterade i han + 3 tjejer...  

Trott det eller ej, men jag var i skolan idag..  Min laddare till datan tyckte det var extra kul att vara tillbaka så den stannade där. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0