trötter

Godmorgon!

Har precis kommit hem från Linnea och sitter nu i pyamasen.Igen. Meningen var att jag skulle träffa pappa idag, men efter mycket om och men kom vi fram till att ses imorgon istället.
Igår efter träningen skulle jag och Linnea hem till Jecco. Vi mötte även upp Linn, som vi skulle hjälpa fixa en sak i brandbergen innan vi skulle vidare. Väl hemma hos Jecco var det väldigt trevligt, och vi drog inte förrens halv tolv då alla skulle vidare. Jag, Linnea och Linn fick skjuts av Dennis och vi hamnade tillslut hemma hos min morfars granne. Funderade starkt på att knacka på och skrämma livet ur honom, men jag avstod från det i sista stund. Förnuftigt. Killarna där skulle iallafall vidare på krogen, så vi fick skjuts hem till Nea tillslut. Hihi, där vi åt kinamat och kollade på Vänner. Du är bara för söt!

Snart ska vi vara matchvärdar!!!!!! wiho, längtat hela veckan för att agera slav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0