och jag gör som andra.. "helgen"

Brevlådor, skohorn, trädgårdshandskar, glas, nyckelband, kvastar..

Inatt kom jag hem med en Gulasidornakatalog under armen.

Efter jobbet ute på Dalarö var det raka vägen mot stan där jag mötte Louise (kändis här) och Nathalie Andersson. Mat på Fridays och sedan bar det av mot Kungsholmen, a.k.a Kräkholmen, då vi träffade på ett antal spyor på vägen hem. Svindel var det på balkongen där det lutade så pass mycket att det kändes som man skulle stupa sex våningar ner. Kvällen avslutades med en rusch på tunnelbanan då vi blev jagade av en finsk blottare med en svart sopsäck. Just i den stunden med en drink i handen tyckte jag väl mest att det var kul, medans Nathalie i andra hand började gråta.

Idag har jag sovit, kört bil, sovit, ätit och pratat i telefon..

image105

..Over and out, Frida


Kommentarer
Postat av: emma

nathalie; självklart har jag inte varit otrogen mot dig.. jag bara sov, inte humpidumpade.. :$

2008-02-24 @ 23:54:51
URL: http://knoey.blogg.se
Postat av: lol¨lo

kändis :$

2008-02-25 @ 11:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0