medan människorna sover, dansar råttorna på borden

Jag är inte en sådan person som, vanligtvis, bryr mig om vad andra människor har på sig. (knappt så att jag bryr mig själv) Men när dessa människor uppenbarar sig på skärmen så kan jag inte annat än känna medlidande och känna hur pinsam stämning det har blivit i rummet. Här står dessa människor som säkert funderat hela dagen, kvällen och natten på vad de ska ha på sig och bara ler framför kameran. Sakta men säkert känner jag hur jag rodnar av pinsamhet.

Helgens lista:

Placering 3: Går till denna polo-linne liknande kreaktion. Bikinin under får mig att drömma mig tillbaka till Sommaren'04. typ.
image91

Placering 2: Ok säger jag för klänningen. Mindre ok är skärpet i midjan. Hoppas hon ens kunde andas
image94

Placering 1: Tadaam. Fisrosa silke och baggy-jeans är.. värt en placering 1.
image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0