blääää

Idag fick jag betalt för mödan med mitt svenska arbete. Vilken känsla.. För en sekund älskade jag skolan. Men nu sitter man här igen, med två nya arbeten och två prov på axlarna. Nu är jag i gamla spår igen och hatar skolan. Var tvungen att ringa Nathalie för att klaga lite och känna att jag inte var ensam med denna börda.  Imorgon däremot ska jag på en anställningsintervju ute på Smådalarö gård. Det är en herrgård med hotell och konferensanläggning. Skulle ju inte vara helt fel att få ett sommarjobb där ute. Minns bara i somras när vi jobbade ute på Dalarö i hamnkontoret. Sitta och glassa vid vattnet, sola och kolla på båtar.. Oslagbart

image99


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0