Allt du behöver veta

Fullständigt namn: Nathalie Tove Aronsson

Ålder: 15 när det är lek på schemat, 25 när jag ska ta din pojkvän (behöver ju 4 år tillgodo)  

Boende: Min mamma och min lillasyster. Men vår dörr står alltid öppen. Vi välkomnar alla!

Gillar: Intriger, rykten, söta vänner och diverse killar.

Hatar: Falska människor, folk som går mig på nerverna och även att bli kallad gumman.

Sexuell erfarenhet: Ingen

Framtidsplaner: Frida och jag åker till Australien, för att sedan läsa juristlinjen hand i hand.




Fullständigt namn: Frida Anna Christina Andersson

Ålder: Haha var det någon som sa 13 snart 30?

Boende: Svenska idyllen. Mamma, pappa och storebror. Däremot vem som är på Fridas rum är det ingen som vet.

Gillar: Blåbär, småprinsar och skratta åt patetiska människor.

Hatar: Påhopp, svett, falska människor och "dagens outfit".

Sexuell erfarenhet: Nja inte så värst. Om man inte räknar när hon blev av med oskulden så är det väl ingen.. speciell.. efter det...

Framtidsplaner: Snart sticker vi!

Fridas absoluta motto: "Åldern är bara en siffra" & "Life is better blonde"


Kommentarer
Postat av: Lollo

Du glömde "maggada" fritta

2008-02-20 @ 17:36:27
URL: http://LolloI.blogg.se
Postat av: Frida

Jag kommer aldrig undan med Maggada... damn it

2008-02-20 @ 21:48:27
URL: http://hjarterkung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0