Ni kommer gilla det

Det här har vi alla gjort i helgen..

Fredag: Mys hemma hos Frida. Sedan hem till Natalie, där Linnéa och Sandra och även diverse killar infann sig.  Sedan en vända 10 min bort för att hälsa på Haninges, för kvällen, enda fest. Drog efter det hem till Ralle. För att sedan springa från en taxi, när alla andra tog en paus på Statoil.. Kvällen innefattade vatten, vatten och vatten (Tyra Banks ser du det här?)

Lördag: Trött som ett as. 4 timmars sömn. Godmorgon. Hela dagen var en dimma. Efter det dif-match. Somna på soffan. Väntade på Linnéa och Frida. Naken och blött hår. Skulle på fest i brandbergen. David, Wigge, Hampus och Sebbe skulle komma över istället. Bara dom? Ååhnej.. Leckan, Max, Brolin, Solo, Matte, John, Mackan, Jocke, Nicke stod också utanför dörren med hundögon. Och snäll som jag är.
Efter det kom Jacke, Daniella, Sebban, Tessi, Marielle och Carro.
När de flesta gått ville Emil och John komma. Visst.
Emil och John  bjöd på 3,5or och Hanna kom även över.
Har jag glömt någon? ring mig...
Haha okejdå.. Förlåt Schansen.. Man glömmer kanske aldrig Putte.

Söndag: Vaknar med lite ångest. SÖNDAG. 4 timmars sömn igen. Dagen i alla är tillbringades i.. dimma?
17.00 kom Linnéa. Vi har nu varit på bio. Du, jag och alla supernördar. Kom igen vi såg superhero movie. Förväntade vi oss någonting annat?

P.s. Ta inlägget med en nypa salt. Jag är aldrig såhär seriös i mina uttalanden annars...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gud va kul att höra tjejer :D Tack tack tack..gillar er med, ska jag börja läsa i fortsättningen!

2008-04-06 @ 23:17:33
URL: http://linnea.classon.blogg.se
Postat av: ANNA

DÅRAR :D

2008-04-07 @ 11:03:10
Postat av: Anonym

när ska ni börja lägga in bilder?!?! typ 4:e gången jag frågar...

2008-04-07 @ 11:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0