Bussen - 06.30

GODMORGON! (spana in klockan)

Jag har varit vaken i en timme nu. Har åkt på buss på morgonen. Var det någon som såg mig? (du ska dö isåfall)
När jag satt där på bussen och försökte hålla mig vaken, även fast jag vaggade fram och tillbaka, så kunde jag inte låta bli att lägga märke till vilka som var ute och åkte den här tiden.

En mcdonaldstjej, en mamma med "lånat" barn (hon ville inte betala för resan), en professor med långt vitt skägg, en jävel med skrikande musik (skulle tagit hans nummer.. fan.. jag gillar taggade jävlar), en dam med utlänskt påbrå som inte vet vad stoppet på parfymflaskan sitter (det var här jag vaknade så jag hann tycka på stoppknappen), säkert 5 stycken dårar till...

OCH JAG.


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hehe okej skont att det inte ar nagon sno iaf... Men gratt och trisst skulle man ju som sagt kunna skippa. Vi borjar typ bli lite trotta pa all varme har dock, speciellt da jag ser ut att ha fatt femte gradens brannskador pa brostet efter att ha flagnat och direkt pa med kokosolja efterat i nagra timmar... Hm skulle kunna tro att jag fortfarande var blond ibland :)

2008-04-08 @ 15:58:44
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Jessica Anshageb

Haha jo det var riktigt klumpigt faktiskt.. Forhoppningsvis lar man sig nagon gang hehe :P

Aj da, faan hehe mm tror att vi ligger ratt risigt till plus att pengarna typ ar slut eller jag lagger mitt sista pa tatueringen, men betala for overvikt kanns sa himla onodigt bara. Far packa handbagaget med sa mycket det bara gar, for det brukar dem ju anda aldrig vaga :P

Hander det nat skoj dar hemma man missar?

2008-04-09 @ 16:31:18
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0