svar

N: Jag har köttsår på benen efter denna hårda dag.(antagligen efter dom gångerna eiffeltornet rasade i golvet under matchen, men.. det får passera)
Och hårdare kommer dagen att bli. Jag kommer vara vaken längst. Även fastän jag ska behöva sova över tangenterna.

Dagens hej: Jag vill bara framföra att vi aldrig ska färga håret. För vi är inte bara snygga, vi är ypperligt smarta också!



Tävling avslutad: Jag är så trött så jag började leta efter fridas msn ruta bland mina bilder, så jag kastar in handduken. Och eftersom frida nu inte svarar så stor hon säkert i duschen.. Bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: Frida!

Tackar, tackar. Den här vinsten känns väldigt bra. Nu kommer jag somna ännu bättre..

2007-11-24 @ 03:32:09
Postat av: :O

haha ni är ju sjuka

2007-11-25 @ 13:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0