Surprise

Imorgon hade jag tänkt att köpa en överraskning till Frida.
Om ni håller tyst om det så kan jag berätta att det är en SBN-biljett. Det ska bli så himla kul, och jag vet att det kommer uppskattas av Frida såå mycket! Att få springa runt i korta hotpants och en BH som syns igenom linnet, det är underbart. Eller varför inte tala om det spännande tåget som bildades på vissa av dessa fester. Det var längesen man var med i ett sådant tåg!
Har hört att det förekommer även på krogen än idag.. Men det kan väl knappast vara sant..?

Kommentarer
Postat av: emma

åååh maaj gaahd! kan inte jag få följa med på SBN? sååå dööcoolt! puss på dig NaTtIzZ

2007-12-09 @ 22:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0