Saker som jag gillar

 Vi har nu gått igenom vad man kallar den värsta terminen på gymnasiet. Andra året på gymnasiet, Höstterminen. Mitt hår reser sig när jag tänker på det. Men nu är det slut, en dagar kvar sen tänker Frida leva loppan i tre veckor. Skönt med nya lokaler till vårterminen.
Det gillar jag.
Igår hittade jag och Nathalie ett övergivet tv-spel i skolan. Två kontroller, ett fotbollsspel.. det var bara att gå dit och trycka på play och börja spela. En blick räckte sen satt vi bänkade framför tvn. Efter en liten stund kommer då herrarna som ägde detta spel. Det slutade med att vi fick låna spelet eftersom vi blev besatta. Nu har vi fått ett par playstationsvänner.
Det gillar jag.

image37
  Fulingarna.. ♥

Kommentarer
Postat av: emma

asså herregud va ni är fula! kanske ska vara med i extreme-ugly-makeover? ja.. daaah!

2007-12-19 @ 08:57:43
URL: http://knoey.blogg.se
Postat av: Sipzie

En otrolig inblick i två blondiners liiiiiiiivvv.

2007-12-19 @ 11:24:50
Postat av: :O

nathalie är söt =)

2007-12-19 @ 23:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0