och det blir vara värre..

F: Det har varit en konstig dag. Allt började med att jag tappade min mascaraborste i toaletten. Det fortsatte med att jag kom på att jag hade missat bussen. Jag hade en egen busstabell i huvudet och gick efter den, tills jag inser att bussen faktiskt inte alls går utan att jag har missat den. Nathalie stod och väntade på mig i Haninge Centrum med en mobil som är ur funktion. Varken mamma eller pappa var i närheten och kunde skjutsa mig. Nästa buss skulle gå om en halvtimma. Utan att tänka sätter jag igång och börjar springa. När jag kommer till Vegabaren är jag helt död. Det slutade med att jag sprang till Handens närsjukhus och tog bussen därifrån upp till centrum. Från Vega till Handens närsjukhus på 14 minuter i strumpbyxor, skinnjacka och små skor, jag var död! När jag sedan mötte Nathalie trodde hon att jag var påtänd. Ingen springer desperat efter bussen på morgonen. Bortsett från mig då..


Dagens bästa kommentar:
(under geografiprovet)


" Så man skulle kunna säga att Hiv-mannen egentligen är en dålig aids-man..?"

// Marcuz


Kommentarer
Postat av: emma

ibland kan jag vara rolig nathalie, även om dessa tillfällen är få! så snart kommer kanske ett roligt inlägg igen!

2007-12-12 @ 22:46:41
URL: http://knoey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0