Lucia

Hej Emma. Okej, och alla andra.
Klockan är snart 12, och detta innebär den 13 december och lucia. Jag ska upp klockan 7 imorgon för att se det tradionella luciatåget på tv som jag, och även Frida, alltid kollar på (vågade vi erkänna idag..) Efter det ska jag snabbt som ögat iväg till skolan för att titta på skolans egna luciatåg. Det ryktas om Bonde-söker-Lucia-tema.

Idag hade Frida missat bussen som ni förstår, och jag som alltid är så tapper och aldrig missar bussen fick sitta i vårt kära centrum i en halvtimme och vänta på henne.. I en heel halvtimme! Ses vi på bussen imorgon 08.13? Nja, jag tror inte det..

ÄVEN:
Idag har vi varit hemma hos vår mentor och spelat spel. Hm..
Idag har Frida sprungit från hallstensväg till handensnärsjukhus (som för mig fortfarande är oförståligt)
Idag har vi busat i skolan och rivit de mesta saker i skolan. Vill inte gå mer in på det, men.. Det börjar försvinna saker nu...
Idag har jag funderat på vilken sitution jag satt mig i egentligen. Men jag ska klara det. Jag ska inte backa tillbaka den här gången igen. Den här gången är jag stark. Pippi Långstrump & Linda Bengtzing typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0