lördag

Det var inte meningen att jag ens skulle röra mig utanför dörren igår. Men så fel man kan ha.

-Jag är sjuk Frida. Nej det går inte. NEJ.

Klockan 2300 sitter vi ändå på tåget in till stan. Vi skulle på fest på Karlaplan, på något mindre hotell. Ett par stycken hade lånat den för kvällen, och jag må säga att det var fint. Mina kullerbyttor i lobbyn och mitt gästspel som receptionist är nog ett diskussionsämne ett par veckor framåt.

När klockan närmade sig halv tre var det dags att kanske bege sig hemåt. Vi tog tunnelbanan från Stadion och hamnade på tekniska högskolan.  Fel håll. Som tur kommer det ett mötande tåg och vi hoppar på det istället.

På östermalmstorg hoppar vi av och beslutar att vi är helt ute och cyklar. Vi promenarar upp mot NK och tar en taxi hem istället...


Kommentarer
Postat av: emma

haha sötnosar ni är! ja, men vafan annars är det nyår som gäller ;)

2007-12-23 @ 17:07:12
URL: http://knoey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0