den mest klockrena person som yttrat sig här

"Namn: det märker ni
OJ....tror inte jag har sett en mer precis defination på ordet "tjejig". Två flickor som snyftar över hur tjocka de är, trots att de ser ut som guds gåva till männen, bilder på carrie bradshaw och bingo rimér...Lägg därtill att ni stoppar jumbolökar i näsan, vilket ioförsig inte är så kvinnligt, MEN, ni vet ändå vad blommorna heter. rspekt. Lägg därtill att Nathalie endast vill ha snygga kompisar, vilket hon inte har förstått är att ju fler fula kompisar hon har desto mer super jävla skitsnygg anses hon då vara i det gänget. Att ni dessutom står för 43% av stadens telefonsamtalstid, så har ni faktumet tjejer att ni ärextremt tjejiga. Grattis! "

Konstigt nog har vi alltid konstaterat att vi är de mest grabbiga i den här staden. Men din åsikt kräver en eftertanke. Haha, fast trots allt, vi är ju ändå tjejer...

Kommentarer
Postat av: sandra

ledsen frida, såg det försent! :/ dessutom hade jag endå inga pengar på kortet ;)

2007-12-17 @ 16:11:06
URL: http://srowsin.blogg.se
Postat av: Anonym

nathalie behöver dock många fula kompisar så att hon har en chans överhuvudtaget att se snygg ut.
keep up the good work tjejer med allt smink, love it

2007-12-17 @ 23:05:15
Postat av: :O

Luktar svartsjuka
"nathalie behöver dock många fula kompisar så att hon har en chans överhuvudtaget att se snygg ut.
keep up the good work tjejer med allt smink, love it"

2007-12-18 @ 20:04:37
Postat av: Nathalie

Tack Dennis. Tyvärr så finns det väldigt många som betér sig så..

2007-12-18 @ 20:19:56
URL: http://hjarterkung.blogg.se
Postat av: Anonym

ja ta bort sminket, vacker utan spackel. keep up the good work !!

ni är fula/ yej

2007-12-19 @ 11:20:56
Postat av: :O

Om du nu är så jävla mycket snyggare kan du väll ändå slänga upp en bild på dig själv någonstans där man får se hur pass "snygg" du är. De personer som klankar ner på andra över internet är osäkra jävlar i det verkliga livet som måste bete sig som skit för att tro att dom är något.

Och om du nu inte gillar Frida eller Nathalie måste du då spana in deras blogg och desutom slänga in dryga kommentarer?

2007-12-19 @ 11:49:01
Postat av: Anonym

det roliga är, att jag slängde in en kommentar, efter den slängdes flera andra in som jag, tro det eller ej, inte har något att göra med (dessa valdes dock att inte visas i bloggen) dessutom, om det är han dennis "O" som jag tror att det är, så tycker du att jag är snygg. det satt du själv och sa på msn för inte så jättelänge sen. puss på er

2007-12-21 @ 15:00:33
Postat av: Nathalie

Inom loppet av en halvtimme, hann jag se kommentaren för att sedan radera dom. De tycktes inte ha någonting med bloggen att göra, och de var även skrivna utan något syfte. Inom loppet av den halvtimmen hann du både se kommentarerna och konstatera att du inte har någonting med dem att göra. Vi VET att det inte är du som har skrivit dem, för de innehar inte likadan ip-adress som du. Men är ett samarbete uteslutet?

Att Dennis tycker att du är snygg är inte konstigt :)

2007-12-21 @ 15:56:03
URL: http://hjarterkung.blogg.se
Postat av: camilla

Jag hann se kommentarerna dagen efter, och efter att du och jag pratat, kollade jag om min kommentar fanns kvar och det gjorde den inte, inte de andra heller. Men sen kom min tillbaka. Samarbetet kan i alla fall jag utesluta, det där var mellan mig och er för tillfället.

Dessutom så märker jag att folk roar sig via våra kommentarer - om kommentaren här ovan om att jag är snygg, skulle föreställa mig så garvar jag bara. Kul att vi förgyller andra läsares lekar.

2007-12-21 @ 16:58:31
Postat av: :O

haha är det så att ni alla känner varann och är kompisar?
Isådanafall bör ja be om ursäkt, trodde det var en dryg "jagärtufföverinternet" pojke som satt och gjorde spydiga kommentarer. Kan fortfarande vara så men efter att ha läst kommentarerna som kom efter så kommer jag fram till att ni är kompisar?

2007-12-22 @ 10:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0