blod, svett och tårar(?)

F: Jag kan däremot säga att det var svettigt. Åkte på stryk ett antal gånger och blev nermejad. Fick även uppleva världens sämsta sarg. Jag vet inte hur många gånger den ramlade och gick sönder. När jag skulle fixa till den och sätta ihop den under matchen kommer domaren  fram till mig och säger stöddigt "Ni måste ju sätta ihop sargen med dom har svarta gummigrejerna. Det är därför den ramlar hela tiden" Jag ger han en blick som heter duga och muttrar surt "Säg inte det till mig, det är inte jag som har byggt ihop den" och går därifrån med bestämda steg. Bakom mig hör jag Nathalies fnitter och domarens "nej, nej..jag menade inte..."  Ärligt talat, jag trodde inte ens man hade kvar sådana 80-tals sarger längre. Men jag hade fel, Tumba har dom!

Kille 19år, mustasch, blattesvenska
- Ursäkta, ursäkta..
Frida
(lalalala, hör inte..)
Kille
- Ursäkta, vilka fiina ögon du har
Frida
(biter hårt i tungan och släpper inte blicken från planen)
Nathalie
- hahah (ligger på golvet och asgarvar)
Frida
- (väser) Håll käften Nathalie, håll bara käften

image24
(2005, back in the days)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0