-.-

Godafton!

Frida har inte lagt ut någon dagens outfit idag ser jag, även fast hon lovade mig! Hade velat sett hennes sidenpyamas som hon lunkat runt i hela dagen, och tro mig, den hade ni också velat sett!

Imorgon däremot får man se på andra bullar. Då blir det festblåsa, fin skorna och lilla damväskan till. Jag kommer bli så fin, så fin. Hoppas du också blir fin Frida!
En annan detalj är ju att vi missade matchen mellan Handens junis - Vh idag. Fan. Inte. Missat. En. Enda. Match. HIttils.

Vi får ta oss i kragen helt enkelt! Imorgon..


Kommentarer
Postat av: Frida

Din slem-lem.. Jag har ju inte ens någon sidenpyjamas! Idag har jag gått runt hemma helt naken. Därför ingen dagens oufit..

2007-12-21 @ 01:58:05
URL: http://hjarterkung.blogg.se
Postat av: emma

he-he du har inte ens en mobil sötnos :$ hur ska du kunna ringa mig? blir det inte bättre att jag skickar en hemmagjord porrfilm till dig?

2007-12-21 @ 16:39:27
URL: http://knoey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0